söndag 10 mars 2013

Länge sedan..

Det har ju gått ett tag sedan jag skrev sist. Efter helgen vid kusten blev jag sjuk, flunssa och feber, men nu är jag pågång igen. Visar lite bilder som har lagrats i kameran:


Hotellet ser inte så märkvärdigt ut från gatan....
Men vår bungalow var mysig

Utsikten från verandan

Här ser det skönt ut att ta siesta

Väggmålning i Leon

Inifrån katedralen i Leon

En fängslande, tankeväckande bild

På fredagskvällen spratt det i  benen t.o.m. för Guy!



Hasta luego!

2 kommentarer:

  1. Hej Ingmarie!
    Skönt att höra att du är igen efter flunsan.
    Här hemma är det -10 grader kallt och fortfarande vitt ute.
    Det var fina bilder du tagit, ser skönt ut med siesta.
    Inatt åker jag hem och så är det bara tvådagar kvar innan Ralf börjar sin resa till dig för att ha siesta.
    Vinter kramar
    Ralf och Joanna

    SvaraRadera
  2. hej Ing Marie Här är det fortfarande vinter, jag undrar om det hinner bli vår till den 2dra maj då ni kommer tillbaka? Vi hoppas åtminstone. Ha det skönt, hoppas du hållits frisk, Görel

    SvaraRadera