söndag 10 februari 2013

GAMAR SPELAR BASKET.....


Medan Sopilotes vantar pa middag sa spelar de basket har i Esteli...

Jag tog med nagra skruvmejsalar o en matare men inga stolpskor. Det ar jag mycket glad for....

Pinnky pa innergarden ar en dalmartiner han har bara morrat o visat tanderna sa jag har inte gatt in pa hans omrade men Pinnky ar mycket intelligent sa jag haller pa och lar honom svenska sa vi kan prata.






Skeden i soppan ar bara for att ata spadet allt annat fiskas opp och ats med handerna. Gar bra att ha avokado i soppa.
Grova skidstavar...
Mannen med hatt funderar over livet....
En man som kommer o ater i mitt hus som motprestasion gar han arenden.


9 kommentarer:

  1. He, he, den hunden har inte en mild uppsyn. Bäst du håller dig på din kant.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har gjort en deal med Pinkky hon vaktar mitt rum sa lar jag henne svenska, den har hon antagit sa vi ar overrens nu

      Radera
  2. Ser bra ut! Ha de bra, ö I&T

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har har vi det varmt o skont har borjat jobba. Halsa alla

      Radera
  3. ...men du har väl varken skidskor eller stolpskor, bara stavar o stolpar. it

    SvaraRadera
  4. Kanske det skulle finnas exportmöjligheter av bambu? Det är ju dyrt i Finland!

    Vaya usted con Dios!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har bara sett att de anvant bambu som ett staket sa vem vet

      Radera
  5. Här har vi -8C , lite snöfall, alltså bra vinterväder. Andreas Romar har gjort det bra i VM 5 i störtlopp och 4 i kombinerat endast 17/100 från brons.
    Provveckan i Gym. börjar imorgon så det blir tufft för de våra där, men det går säkert bra, även om en del flunssor härjar här o många är sjuka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vara ungdomar ar lika klipska som sina foraldar sa det ska nog ordna sig

      Radera